28 februari 2017 | ALLMÄNT

Administrativ utvecklare

Vi söker dig som tycker om att ha kundkontakt, har stort intresse för utvecklingsarbete och har förmåga att se helheten i en uppgift.

Sista ansökningsdag har passerat.
Vi söker dig som har högskoleexamen, som tycker om att ha kundkontakt och har arbetat med administration. Det är meriterande om du har erfarenhet av;

  • att samordna och driva utvecklingsarbete
  • att processleda kvalitetsarbete
  • för hur det är att arbeta i en politiskt styrd organisation
  • att arbeta med målstyrning och intern kontroll
  • att ha deltagit på mässor.

För att lyckas i din roll behöver du vara driven, självständig och mån om att göra ett bra arbete. Du har stort intresse för utvecklingsarbete och har förmåga att se helheten i en uppgift. Du har en utpräglad servicekänsla och ett flexibelt och ödmjukt förhållningssätt i ditt samarbete med andra. Vidare har du förmåga att skapa struktur och kan arbeta med flera uppdrag parallellt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan!

Din profil


Krav: eftergymnasial utbildning två år eller längre

Språk
Krav: Svenska
Meriterande: Engelska

Dina arbetsuppgifter

Som administrativ utvecklare kommer du att arbeta med olika utredningsarbeten och processledning inom avdelningen affärsstöd och vara direkt underställd ekonomichefen. Du kommer att vara ansvarig för uppföljning av våra mål samt vår affärsplan. I tjänsten ingår även att utveckla och kvalitetssäkra arbetet genom skapande av mallar, arbetssätt, rutiner, hantering av ramavtal samt omvärldsbevaka aktuella frågor. Du kommer att ha kundkontakt i form av uthyrning av lokal, administration av p-platser samt representera bolaget på olika mässor. Dessutom kommer du att hantera vår telefonväxel och vårt arkiv.

Övrigt

Lön: Individuell lönesättning.

Anställningsvillkor: Anställningen är ett föräldravikariat, med sysselsättningsgrad 100 %, under perioden 2017-06-01 till 2018-08-31.

Arbetsplats: Varberg

Kontaktinformation

För frågor kring tjänsten kontakta Patrik Linné, ekonomichef. För frågor kring våra avtal kontakta Louise Sandberg, HR-ansvarig.

Louise Sandberg
HR-ansvarig
louise.sandberg@varberg.se
0340-50 60 15

Patrik Linné
Ekonomichef
patrik.linne@varberg.se
0340-50 60 18

Sök jobbet senast den 30 mars 2017

Är du rätt person för denna tjänst? Sök direkt då urval görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Skicka din ansökan via e-post: vfab@varberg.se
Ange referens Administrativ utvecklare i ämnesraden.

TAGGAR:

Nyheter

Skärpt eldningsförbud i Varbergs kommun
26 juli 2018
Från och med torsdagen den 26 juli klockan 00:00 är all eldning förbjuden i Varbergs kommun. Beslutet grundar sig i den extrema vädersituationen som råder.
Varmbadhusets bassäng restaureras till sin forna glans
19 juni 2018
I maj påbörjades renovering av Varmbadhusets badanläggning. Ambitionen är att återskapa bassängen så långt det går, till hur den såg ut vid uppförandet 1925.
Hyr vår vackra Rådhussal
18 juni 2018
Varbergs Rådhus har genomgått totalrenovering och sedan början av 2018 finns det möjlighet att hyra den anrika Rådhussalen. Den perfekta lokalen för din konferens eller fest!