Nu öppnar vi för besökare igen
Den 9 februari påbörjas avvecklingen av restriktionerna, det var efterlängtade besked! Detta gör stor skillnad för många av våra hyresgäster som bedriver verksamheter som varit hårt begränsade under två års tid.
Livet i och mellan husen blev tystare under pandemin. Nu kan vi snart skapa nya minnen tillsammans igen! Både som privatpersoner och som fastighetsägare längtar vi efter sorlet från en fullsatt restaurang och energin från en fylld arena.
Från och med den 28 februari är alla medarbetare på plats på kontoret i Tullhuset igen. Det är i det personliga mötet kreativiteten sprakar och där vi är som bäst! Vi ska fortsätta vara försiktiga, för vi vill ha möjlighet att fortsätta mötas.
Service- och felanmälan
Det är fortsatt hög smittspridning i samhället vilket innebär risk för högre sjukfrånvaro. Detta kan påverka vår möjlighet till felavhjälpning av icke-akuta ärenden. Vi hoppas att ni har överseende med detta.
När fel uppstår i någon av våra fastigheter eller parkeringshus vill vi ha in felanmälan via vårt formulär på hemsidan. På så sätt kan vi hantera frågan skyndsamt och i prioriteringsordning.
Vid akuta ärenden nås vi på vårt journummer. De tider som vi på Varbergs Fastighets AB inte kan svara kopplas samtalet automatiskt till räddningstjänst.
Formulär för Service- och felanmälan. Länk till annan webbplats.
Journummer för akuta ärenden: 0340 – 50 60 50
Publicerad den:
Senast ändrad: